loading...
به روز ترین مرجع دانلود موزیک
Behnam بازدید : 174 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

ارسطو رحیمی آهنگ چه به موقع اومدی همراه با متن آهنگ

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

داشتم از دست می رفتم اومدی تو سرنوشتم

حالا با عشقِ تو دنیا دیگه شده بهشتم

آسمونِ دلِ من بی تو بی خورشید و ماه بود

نا امید بودم اما هدیه ی خدا تو راه بود

 

تو به موقع اومدی عشقِ من

چه به موقع اومدی عشقِ من

بعد از اون همه شکستِ مطلق

چه به موقع اومدی عشقِ من

 

اومدی که در پناهِ عشق تو

رنگِ خوشبختی بگیره لحظه هام

اومدی که از خدای مهربون

عاجزانه طولِ عمرمو بخوام

 

تو به موقع اومدی عشقِ من

چه به موقع اومدی عشقِ من

بعد از اون همه شکستِ مطلق

چه به موقع اومدی عشقِ من

 

دلم میخواد داد بزنم – عشقو فریاد بزنم

 

تابلوی زندگیمو، رنگای شاد بزنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آلبوم کامل خوانندگان را در اینجا بیابید /فیلم های ایرانی و خارجی /روزانه یک آلیوم ویک فیلم جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 610
  • بازدید ماه : 610
  • بازدید سال : 2,685
  • بازدید کلی : 228,378