loading...
به روز ترین مرجع دانلود موزیک
Behnam بازدید : 165 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

ناصر صدر آهنگ ریسک به همراه متن آهنگ

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید ناصر صدر ریسک

من چقد خوشبختم

که به تو دل دادم

من به این مغرورم پیشه تو ایستادم

وقتی هستی انگار عمر من نگذشته

حسم اینه ساعت به عقب برگشته

تو با من باشی همه چی روبه راهه بیا دستمو بگیر این زندگی کوتاهه

به ریسکش نمیارزه میخوای که تنها باشی از حالا با کسی باش که فقط تو دنیاشی

سایه به سایه با منی هر جا که میرم ممنون از اینکه میشه دستاتو بگیرم

شونه به شونه راه میرم همیشه با تو هوایی میکنی منو دارم هواتو

سایه به سایه با منی هر جا که میرم

ممنون از اینکه میشه دستاتو بگیرم

شونه به شونه راه میرم همیشه با تو

هوایی میکنی منو دارم هواتو

تو همین که هستی زندگیم آرومه

از همین رفتارم حسه من معلومه

اومدی به قلبم حس تازه دادی

تو یه رویایی که اتفاق افتادی

تو با من باشی همه چی رو به راهه

بیا دستمو بگیر این زندگی کوتاهه

به ریسکش نمیارزه میخوای که تنها باشی

از حالا با کسی باش که فقط تو دنیاشی

سایه به سایه با منی هر جا که میرم ممنون از اینکه میشه دستاتو بگیرم

شونه به شونه راه میرم همیشه با تو هوایی میکنی منو دارم هواتو

سایه به سایه با منی هر جا که میرم

ممنون از اینکه میشه دستاتو بگیرم

شونه به شونه راه میرم همیشه با تو

 

هوایی میکنی منو دارم هواتو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آلبوم کامل خوانندگان را در اینجا بیابید /فیلم های ایرانی و خارجی /روزانه یک آلیوم ویک فیلم جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 747
  • بازدید ماه : 747
  • بازدید سال : 2,822
  • بازدید کلی : 228,515