loading...
به روز ترین مرجع دانلود موزیک
Behnam بازدید : 166 دوشنبه 28 دی 1394 نظرات (0)

محسن چاوشی و سینا سرلک آهنگ افسار

به همراه متن آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Download

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

Download

 

آسمون آبیه دنیا نکرد سرد آسمون آبیه

گفته بودم بی تو میمیرم

ولی این بار نه

گفته بودی عاشقم هستی

ولی انگار نه

هر چی گویی دوستت دارم به جز تکرار نیست

خو نمیگیرم به این تکراره طوطی وار نه

تا که پابندت شوم از خویش میرانی مرا

دوست دارم همدمت باشم

ولی سربار نه

قصده رفتن کرده ای تا باز هم گویم بمان

بار دیگر میکنم خواهش ولی اصرار نه

گه مرا پس میزنی

گه باز پیشم میکشی

آنچه دستت داده ام

نامش دل است افسار نه

آسمون آبیه دنیا نکرد سرد

آسمون آبیه دنیا نکرد سرد

مو چطو دل خوش کنم لا ای همه برگ

لا ای همه برگ

میروی اما خودت هم خوب میدانی عزیز

میکنی گاهی فراموشم ولی انکار نه

سخت میگیری به من با این همه از دست تو

میشوم دلگیر شاید نازنین بیزار نه

گه مرا پس میزنی

گه باز پیشم میکشی

آنچه دستت داده ام

نامش دل است افسار نه

دادوم ای بیدادوم ای ماندوم خومی تک

 

مردیا آمد بنشونمون که ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آلبوم کامل خوانندگان را در اینجا بیابید /فیلم های ایرانی و خارجی /روزانه یک آلیوم ویک فیلم جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 780
  • بازدید ماه : 780
  • بازدید سال : 2,855
  • بازدید کلی : 228,548