loading...
به روز ترین مرجع دانلود موزیک
Behnam بازدید : 138 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)

امیر وکیلی آهنگ حالو احواله قلبم همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Download

دانلود آهنگ با کیفیت 64

 

Download

 

چه حسه خوبی دارم وقتی

زمانی که نزدیکت میشم

درست همون لحظه پر عشقم خالی از اضطرابو تشویشم

چه حسه خوبی دارم با تو وقتی که تو چشم تو میخوابم

وقتی که پیشمی چه آرومم وقتی که نیستی خیلی بی تابم

حالو احوال قلبمو بنویس این احساساتم دست خودم نیست

من با تو همه جوره خوبه حالم عشقی که به تو دارم آخه کم نیست

وقتی هستی فراموش میشه دردم میخوام دوره چشایه تو بگردم

من با تو به همه دنیا رسیدم

با تو عاشقی رو تجربه کردم

کنار من که باشی آرومم

نباشی هر لحظه دل آشوبه

وقتی که نیستی خیلی دلگیرم وقتی که باشی حاله من خوبه

اینکه بخوام یه لحظه از چشمات جدا بشم برایه من سخته

آخه خودت میدونی که عشقت تویه عمق وجوده من رفته

حالو احوال قلبمو بنویس

این احساساتم دست خودم نیست

من با تو همه جوره خوبه حالم عشقی که به تو دارم آخه کم نیست

وقتی هستی فراموش میشه دردم میخوام دوره چشایه تو بگردم

من با تو به همه دنیا رسیدم

 

با تو عاشقی رو تجربه کردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آلبوم کامل خوانندگان را در اینجا بیابید /فیلم های ایرانی و خارجی /روزانه یک آلیوم ویک فیلم جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 726
  • بازدید ماه : 726
  • بازدید سال : 2,801
  • بازدید کلی : 228,494