loading...
به روز ترین مرجع دانلود موزیک
Behnam بازدید : 138 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

شهاب بخارایی آهنگ مقصر به همراه متن آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Download

 دانلود آهنگبا کیفیت 128

 

Download

 

متن آهنگ جدید شهاب بخارایی مقصر

گناهی نداری که تنها شدی تو

پریشون مثه موجه دریا شدی تو

گناهی نداری که تو نا امیدی

آخه از منو حس عشقو ندیدی

مقصر منم من که عشقو ندیدم

هوسهای پوچو به جونم خریدم

ببین من چه کردم به روز و شبامو

از اون حسه ریبا چی مونده برامو

منم مثله تو حاله خوبی ندارم

گذشت کن تو اینبار که من بیقرارم

منم از شکسته غرورت شکستم

همینه که هر لحظه یاد تو هستم

مقصر منم من که عشقو ندیدم

هوسهای پوچو به جونم خریدم

ببین من چه کردم به روز و شبامو

 

از اون حسه ریبا چی مونده برامو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آلبوم کامل خوانندگان را در اینجا بیابید /فیلم های ایرانی و خارجی /روزانه یک آلیوم ویک فیلم جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 856
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 2,931
  • بازدید کلی : 228,624