loading...
به روز ترین مرجع دانلود موزیک
Behnam بازدید : 132 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

ایمان سیاهپوشان آهنگ با تو رو ابرام

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

Download

 

 متن آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان با تو رو ابرام

با من یه لحظه بیشتر بمون

قدر این لحظه ها رو بدون

عشقت آروم تو قلبم نشست

این حس چه احساسه شیرینی هست

با تو رو ابرام فقط تو رو میخوام

همه لحظه هام با تو شیرینه

تو خوابو رویام زیبا میشه دنیام

وقتی چشم من تو رو میبینه

با تو رو ابرام فقط تو رو میخوام همه لحظه هام با تو شیرینه

تو خوابو رویام زیبا میشه دنیام وقتی چشم من تو رو میبینه

با تو رو ابرام فقط تو رو میخوام

همه لحظه هام با تو شیرینه

تو خوابو رویام زیبا میشه دنیام

وقتی چشم من تو رو میبینه

آرومه آرومه لحظه هام

اسمت راحت میشینه رو لبام

وقتی میخندی وقتی که شادی

دیگه چیزی از خدا نمیخوام

آرومه آرومه لحظه هام اسمت راحت میشینه رو لبام

وقتی میخندی وقتی که شادی دیگه چیزی از خدا نمیخوام

با تو رو ابرام فقط تو رو میخوام همه لحظه هام با تو شیرینه

تو خوابو رویام زیبا میشه دنیام وقتی چشم من تو رو میبینه

با تو رو ابرام فقط تو رو میخوام

همه لحظه هام با تو شیرینه

تو خوابو رویام زیبا میشه دنیام

وقتی چشم من تو رو میبینه

با تو رو ابرام , با تو رو ابرام

 

تو خوابو رویام , تو خوابو رویام

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آلبوم کامل خوانندگان را در اینجا بیابید /فیلم های ایرانی و خارجی /روزانه یک آلیوم ویک فیلم جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 539
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 2,614
  • بازدید کلی : 228,307